Motala helg

Snart lördagkväll... i Motala för Farmskans del. Är och hälsar på lill-sonen och fästmö (även om de fortfarande inte har kommit hem ifrån träning, fotbollsmatcher och jobb). Jag och maken har istället förberett middag tills de kommer hem så det hoppas jag de uppskattar. I varje fall uppskattar lille Nils att vi är här just nu.

En fantastisk bilresa upp hit... jag lyssnade på ljudbok och maken satt med sin Ipod och ingen sa ett ljud på 3,5 timme, så roligt har vi på våra resor (*ler*)

Hade en bra dag igår på jobbet... down vände lite up och jag såg lite ljus i tunneln igen. Go känsla! Som vanligt har väl ex-boss rätt när han säger att jag skall sluta hetsa upp mig för allting. Tja.. Efter jobbet körde jag inom till farmor Signe för att säga hej, blir ju inget i helgen liksom. Både jag och kusin P var där så det var mycket skratt. Kvavt och varmt på rummet så vi öppnade fönstret...
- Glöm nu inte stänga fönstret innan du går och lägger dig
- Nejdå, det kan vara öppet i natt
- Men då kommer kanske Mörkemasse...
- Det gör inget... jag har gott om plats i sängen

Det är rätt inställning!

Nej, nu skall jag röra runt lite i grytan och vända potatisarna i ugnen
Hoppas ni har en underbar helg i solskenet!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0