Storlek 39 eller 43

Dagen har tillbringats i Älmhult och jag har haft det så gott... lite snack, möte, fika och bara det där härliga sorlet från alla glada människor. Känns underbart! Plus att man ju alltid får sig ett rejält skratt åt någonting och idag var inget undantag. Föremålet för skrattet (för det är väl alltid ÅT någon man skrattar) var stackars Håkan som berättade att han bara hade en stortå och därför behövde både en sko av storlek 39 och en av storlek 43. Att inte Git dog av skratt... hon fick nog några riktigt fantastiska bilder i huvudet

Tån hade åkt av i en gräsklippare när han var liten så det var ju egentligen en ganska tragisk historia, men även en tragisk historia har ju sina poänger eller hur!

Ikväll blir det lite party party hemma hos Lena och sen är det Stockholm imorgon

Take care and don't forget to laugh!! //Farmskan

PS: Äktenskap är ett förhållande där den ena personen alltid har rätt..
och den andre är mannen



Kommentarer
Git

Ja jisses, jag skulle berätta det för maken här hemma och då fick jag ett gott skratt igen, visst är det tragiskt, det med tån alltså, men det kunde varit värre...

2011-05-18 @ 22:23:50
Maya

Haha... den gillar jag skarpt ... tur man inte är man :)

2011-05-19 @ 20:17:08
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0