Stuck with you

Ny vecka igen och denna veckan blir det lite resor igen, Danmark på tisdag och Stockholm på torsdag. Fast jag känner mig ganska ifatt med det mesta så det är inte så stressande. Dagen har varit bra men det har varit otroligt kallt på kontoret så jag frös som en våt hund när jag kom hem. Fick tappa upp ett rykande hett bad för att tina upp.

- Det är väl inte så konstigt, du har ju inget underhudsfett kvar, sa maken
Visst är han väl för snäll min man... och blind!!

Ibland blir man bara så glad av att hitta låtar från "old days"... Härliga 80-tal!!



I'm so happy to be stuck with you

//Farmskan


Kommentarer
Manne

Den lättaste dagen i bantningskuren är dag 3...för då har man slutat;.)

2011-05-16 @ 21:30:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0