Long time, no see

Spelar just nu Alfapet med sötaste bästisen Grahnskan (bondmoran ni vet...) och människan tror att hon skall slå mig i detta spel (*skrattar*). Må bästa kvinna vinna!!

Har haft två bra utbildningsdagar i Köpenhamn och nu är man redo att ta sig an en... ja, vad kallar man dom? Adept, Mentee, Lärling... ha ha ha... Hur som helst, det skall bli riktigt kul och jag känner mig taggad som bara den att pröva på. Nio stycken har vi varit på utbildningen och det var en lagom grupp för att man skulle kunna öva och få bra diskussioner. Nu är det bara en halvdag till imorgon för att få lite mer information och sen är man så klar man kan bli. Hoppas lära mig massor om mig själv på det här också.

Imorgon kommer fönsterputsaren så jag har precis tömt alla fönster på blommor och krafs. Och säkert som amen i kyrkan betyder det att det nu kommer att regna och blåsa i en vecka så att de är lika skitiga igen därefter. Eller är det att vara lite för pessimistisk?? Det skall i varje fall bli skönt att få de rena, när solen står på så är det ingen trevlig syn kan jag lova. Bara ett fåtal veckor kvar dessutom till advent... amazing vad tiden går!



Känner att jag behöver lite massage... undrar om maken?

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0