Lööördag, cha la la la la

Vilken kväll vi hade i torsdags. Jag kom på mig själv när jag kröp i säng att jag log med hela huvudet! Fyra kompisar från hultet som verkligen kom och förgyllde min kväll. Jag hade bestämt mig för temat "Dansk afton" och eftersom jag varit i Glostrup hela dagen, hade jag köpt med mig riktiga danska smørrebrød hem. Ni vet sådana där med fleskestej och fiskefilet og remoulaaaade. En massa olika sorter, lite öl, lite vin... och kvällen var gjord. Så kul och med den vanliga regeln att INTE prata jobb. Bara skratta och ha roligt.

Tack tjejer... det är inte varje kväll man fnissar när man går och lägger sig.



Full fart på jobbet igår sen... nu är jag ju borta några dagar så en massa saker var tvungna att fixas, dokumenteras, gås igenom och lämnas över. Det blev en kamp med tiden och tyvärr blir jag nog tvungen att öppna datorn idag också för att skicka det sista men sen... sen är det dags att hålla löööördag!! Skall köra bort med lite foto till farmor och så skall vi handla lite handtag till garageporten. Jajamen!!! Garageporten är på plats. Det tog bara 8 månader... lika länge som det tog byggfirman en bit bort att sätta upp ett helt nytt hus, gjuta grunden till ett garage och måla hela fasaden. Jag menar... vem är jag att klaga!!

Att det sen fortfarande är saker som behöver "pillas med" om man säger så för att slutföra det orkar jag inte ens kommentera faktiskt. Men nu får det va... nu tar vi över resterna.

Igår kväll efter jobbet var jag hos Sascha "the magic man" och fixade till både hår och ögonbryn... de var ganska lika herr Ljugholts om man säger så. Men no more... klippt och färdig för podiet på måndag. När man går därifrån så är man också så himla glad, han ger så mycket energi den mannen också. Hem och käka god mat som maken fixat till mig och sin syster som var här på besök. Trevligt trevligt... lite vin, prat och Idol. Jag gillar Amanda Fondell jättemycket. Hon är den enda som sticker ut.

Nej, nu hoppar maken... handtagen väntar.

Tjing tjong //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0