Män och handväskor

Varför bär inte män handväskor?? Nej för det är inte manligt... Förr kommer jag ihåg att det fanns små väskor med handledsrem för män men de ser man inte så ofta längre.



Wonder why liksom... Hur som helst, varje gång vi skall åka någonstans eller gå på stan eller ja... göra vad som helst, så packar maken min handväska full med saker som han bara MÅSTE ha med sig. Astmasprej, plånbok, nycklar och annat jox. Så nu ställer jag frågan igen: Varför har inte män handväska själva?? Det är ett jäkla klagande på oss tjejer om allt vi skall ha med oss men vi bär åtminstone runt på det själva.

Så kära make... nu vet du vad du skall få i julklapp. Du får välja färg själv

Har precis kommit hem från Paps & Babs där vi proppat i oss lite mat och äpplekaka. Det var Paps födelsedag, eller egentligen är den på måndag, men eftersom det är svårt att få till det i veckan så åkte vi dit idag. Skulle köpt BAO:s senaste skiva till honom men hittade inte den någonstans idag när jag var i stan. Fick bli en annan som jag tror han kan gilla lika mycket.

Nej, nu blir det film... Pirates of the Carribbean

//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0