Och tårarna rann...

Ibland känner man mer kärlek än annars. I brevlådan låg ett brev med mitt namn på och så öppnar jag och läser följande:

Vi ville bara säga att vi är väldigt stolta över dig!
Du har jobbat hårt för dina framgångar och är värd varenda en av dem
Ha en underbar resa och kick-some-ass!!
Pussar och kramar från Madde, Tia och Nils

Och tårarna bara rann... Älskar er!! Bättre än vilket knivblock i världen som helst (*ler*)



Ikväll blir det dansk afton med øl, smørrebrød och kager...

//Farmskan



Kommentarer
mamma

Jag håller med. Både Tias o Maddes brev samt ditt svar. Kram ifrån mig

2011-10-15 @ 11:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0