Orlando

Framme i Orlanda efter en låååång flygresa med två byten... och givetvis gjorde dessa byten att vi "tappade" vårt bagage någonstans på resan. Där stod vi väl i Atlanta och väntade och väntade... så jäkla typiskt. Men det var bara att bryta ihop och tacka sin lyckliga stjärna att man packat ner ett ombyte kläder i handbagaget. För det kan jag säga... det "emergency kit" som vi fick ifrån Delta Airlines, innehållande en vit t-shirt, minimal tub med tandkräm, en skitäcklig deodorant var ingenting att hurra för.

Men som sagt... resan var grymt lång och jobbig. Landade inte förrän halv ett på natten och sen skulle man igenom alla registreringar och till sist åka med Disney Magical Express till samtliga hotell i området innan man kunde logga in på hotellet.

Hotellet är skithäftigt och det går vilda djur utanför fönstret. I morse när solen gick upp såg jag giraffer och gnuer (heter det gnuer eller gnus...? Hmmm?) utanför balkongen. Verkligen coolt. Känner mig hyfsat pigg ändå och nu är det snart dags att äntra scenen för mitt tal. Har jag verkligen tänkt igenom det här... ?? Ja ja, det får gå som det går. Det löser sig nog (*ler*) och imorgon blir det lite andra föreläsningar.



Savannen vaknar... och jag också i denna stooooora säng...



Ha det så himla gott... här är typ HUR FUKTIGT OCH VARMT SOM HELST. Min kollega har precis "njutit" av en jordnötssmoothie toppad med jordgubbar och grädde.... öööööhhhh!!

//Farmskan


Kommentarer
Lena

Åh, vad jag vill vara där hos dej!!!

Lycka tillmed dina uppdrag och njut så mycket du kan.

Stor kram

2011-10-17 @ 21:53:43
Kusin P

Avundsjuk.........nä inte skulle väl jag vara det!

Lycka till! Kramar

2011-10-18 @ 09:14:32
Anonym

Håller med Pia avundsjuk...... nä inte jag heller. Gillar inte vilda djur. Njut och tänkt inte på oss Kramar ifrån Rolf och mamma

2011-10-18 @ 20:00:06
Anonym

Håller med Pia avundsjuk...... nä inte jag heller. Gillar inte vilda djur. Njut och tänkt inte på oss Kramar ifrån Rolf och mamma

2011-10-18 @ 20:00:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0