Skit E-On...

... eller jag kanske inte skall skylla bara på dem när det gäller gårdagens strömavbrott. Men man blir ju bara så himla trött när man sitter där och jobbar, maken spelar och jag bara tänker... "lite till bara sen skall jag sätta på en god kopp kaffe". Då går strömmen och allt blir becksvart. Fullkomligt tokig blir man!



Maken ställer sig i den långa felanmälningskön och får reda på att det är ett jordfel och att de är ute och lagar det. Jaha... sen går vi via mobilen (tack och lov för mobilen!!!) in och kollar Kristianstadsbladet och där står det att någon kört ner en elstolpe och sen smitit därifrån. Troligen inte nykter... Jaha, vem skall man tro på liksom??

Skit samma, jag kröp ner mellan täckena, sjukt sur och kaffesugen. Maken satt med pannlampa och läste bok... Så var vår måndagskväll.

//Farmskan

PS! Kunde ju inte ens skriva GRATTIS till Paps som fyllde år... GRATTIS!!!!


Kommentarer
Kurre!

Man skall istället ta fram tältlampan (som har färska batterier), kanske tända några ljus och sedan njuta av att TV:n inte är påslagen!!! Härligt...

2011-10-04 @ 15:24:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0