Status update

Har kommer lite status fran mig... inte helt latt att hinna med allt (*ler*)

* Forelasningen gick kanon... kandes lite annorlunda men kul
* Traffat Elins vardfamilj och deras dotter pa lunch igar... underbart
* Lyssnat pa manga intressanta forelasningar
* Vadret ar helt OK... otroligt varmt och idag har vi nastan klarbla himmel
* Kvallen igar var trevlig... Hollywood Studios var abonnerat
* Idag vantar inte bara lektioner utan ocksa en tripp utanfor Orlando, vart vet jag ej

Men som ni forstar... jag har det bra. Vaskan kom igar sa nu kanns det helt OK

Hemfard imorgon och sen skall ni fa lite bilder ocksa
Take care!
//Farmskan

PS! Varfor har de sa mycket vatten i toastolarna????


Kommentarer
Elin

det har jag med alltid undrat... varför allt detta vatten??

2011-10-20 @ 16:32:10
URL: http://stiffesdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0