Svedala-fredag

Sådär... då är man hemma igen efter fyra fullpressade dagar i Orlando. Riktigt bra dagar har det varit och en massa spännande saker har man fått både lyssna och se på. Att det sen känns som om man vandrar omkring i "Truman Show" hela dagen och bara väntar på kameralampan som skall falla ner från skyn... ja, det får man bjuda på. Hela Disneyland är liksom helt overkligt på något sätt. Mycket av allting och stort, stort, stort. Här hölls konventet

     

Eftersom vi landat sent, väskan var försvunnen och sviterna efter 15 timmars restid gjorde sig påmind så hann jag faktiskt aldrig bli riktigt nervös. Det var först när det var några minuter kvar tills jag skulle upp och rummet var fullt och man fick stänga dörren för fler... då började jag fundera. VAD F-N HÅLLER JAG PÅ MED!!! Men det gick ju som sagt bra... det är lätt när man kan öppna med att skämta om sitt namn och deras olika uttal på det. Kanske skulle blivit stå-uppare istället. Hmmm....

På tisdagkvällen blev alla föreläsare inbjuda till en av de fyra Disneparkerna - Hollywood Studios. Massor av folk, fria åkattraktioner och mat. Mycket trevlig kväll... Vi roade oss med kändisar



Att sen öppna balkongen varje morgon och säga goddag till alla djuren var rätt häftigt. Har jag sagt det förut?? (*ler brett*). Lite pool hann vi med på torsdag eftermiddagen efter utcheckningen och inväntan på bussen. Snacka om att solen tog lite väl bra (för vem vill ha solfaktor då liksom... när man fick 3 timmar). Jag är helt röd i nyllet... i vanlig ordning skall tilläggas. Men men... man får ta det.



Fick ju dessutom en lunch med Dotterns aupair flicka som jag inte sett sedan hon var 8 månader. Lika söt fortfarande och så härligt att få träffa dom igen

  

Hemresan var skumpig över Atlantan (för det var väl Atlanten??) men det gick hyfsat bra ändå tycker jag. Starka medvindar så vi flög på en timme kortare tid. Och nu är jag alltså hemma igen, nybadad, nyäten och nyuppackad. Skall sätta mig i soffan med tändstickor i ögonen för att inte förarga maken...

Oooppps dessa sköna vinterconverse i brun mocka följde visst med hem...

 

Må bäst vänner - imorgon är en annan dag!
//Farmskan


Kommentarer
Hanna

Dom skorna är riktigt snygga!!! Nu är jag avis! :)

2011-10-21 @ 22:28:47
URL: http://farmsfavoritmat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0