Två dagar i rad

Nymasserad!! Så jäkla gott... tack Bottan, precis vad jag behövde

Två långa dagar med heldagsmöten är till ända och bägge har avslutats med middag ute på lokal... Först igår hade jag en liten reunion med två "gamla" kollegor ifrån Älmhult. Vi besökte det fantastiska stället nere på Klostergatan i Lund. De har alltid god mat och det hade de igår också, men... någonting var nog ruskigt fel. För rätt när jag satt där kände jag bara hur dålig jag blev i magen. Och sen även en av mina kollegor... Märkligt, för inte fasen går det så fort om maten inte är OK. Eller? Det var nog det röda köttet... knappt nuddat stekjärnet.



Så natten var inte särskilt trevlig kan jag säga. Något bättre i morse i varje fall.

Sen heldag idag också med kick-off för ett stort projekt och sen direkt hem för att gå ut och äta med stora Dottern som är inne på slutet av sin semester här i Sverige. Tänk vad tre veckor går fort! Vi var på La Cuccina inne i Kristianstad och käkade fantastisk pasta. Så himla gott! Så nu är man mätt och go och nymasserad (*ler*)

Imorgon bär det av till Amsterdam och naturligtvis har stormen Ophelia bestämt sig för att invadera Sverige imorgon. Är det inte typiskt!! Det slår ta mig tusan aldrig fel. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. För nu är det snart helg igen, huset fullt av folk, fira farmor... skall bli härligt! Och så kommer den här lille killen



Längtar redan... //Farmskan

PS! Kurre du känner mig... rastlösa Farmskan. Inget myspys här inte...
Kul att prata med er idag, hoppas vi kan träffas snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0