Världens bästa

Världens bästa 100-åring firades idag... farmor Signe! Hipp hurra



Jag är så glad, lycklig och rörd efter vårt firande. Hon var så fin och så härlig hela eftermiddagen och så nöjd av att se oss alla samlade.

     

     

Vi åt härliga tårtor som Jan(a) fixat och hon satt mest och småskrattade hela tiden. Paps och maken spelade lite dragspel för henne och hon klappade takten och gungade med. Sen kom vi till finalen när hon, Pia och jag skulle sjunga den gamla slagdängan Nicolina. En sång hon sjungit både för mig och Pia sen vi var små



Att hon fortfarande kunde alla ord och sjöng med är så härligt!



Efter nästan tre timmar var hon trött och vi packade ihop och körde henne hem till sin lilla lya. Tror nog hon sitter där och ser på sina blommor och minns tillbaka på en härlig eftermiddag. Det gör i varje fall jag... och tårarna finns där faktiskt.

Nu har vi hela gänget krängt pizza och druckit vin, en härlig lördag!

//Farmskan

PS! Pia du är bara så bäst... och bror... underbart att ha dig där!!


Kommentarer
Papsobabs

Tusen tack Åsa för alla fina bilder vi har fått från Signes 100 årsfest.

2011-10-08 @ 20:19:37
Kusin P

Du e´ inte så dum du heller älskade kusin!<3

2011-10-08 @ 21:00:29
Maya

Underbar film och bilder ♥ Grattis till Signe ,å hon leva i ytterliggare 100år :)

2011-10-08 @ 21:51:50
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0