Åsikter

Hämtat från dagens morgontidning och läsarnas insända åsikter:

Upprörd resenär som åkte Skånetrafikens buss från Malmö till Kristianstad var med om ett chaufförsbyte i Hörby. Den kvinnliga chauffören började först med att kasta ut sina saker från bussen, därefter stapplade hon med två kryckor och sittkudde under armen under stor möda nerför den branta trappan. Under tiden stod den väntande manliga chauffören utanför och lyfte inte ett finger för att hjälpa henne. Ett mycket märkligt beteende tyckte XXX..

Är det någon mer än jag som tycker att det var mer märkligt att hon körde bussen?

Med två kryckor, sittkudde och mycket möda?? Ja, jag bara undrar...

//Farmskan


Kommentarer
Maya

Ja så kommer det nog va mer av eftersom man inte får bli sjukskriven för "mindre" krämpor!

Jisses säger jag bara... är man dålig borde man ha rätt att få vila och bli kry!

men men ..inte i dagens samhälle! Här ska man jobba till man går på knäna...

Ha en super härlig helg!

Kram fina du!

2011-09-03 @ 10:26:45
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Maya

Undra om mitt inlägg här försvann i cyberrymden...

Nått skumt var det.

Men sjukt att jobba när man är krasslig!

2011-09-03 @ 10:28:22
URL: http://mayashideout.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0