Att bli vuxen

Himma igen... det är gött det, även om vädret i Oslo var betydligt bättre. 20 grader och sol hela dagen och jag med extra tjock kofta på för säkerhets skull. Bära, bära... Hur man än gör så har man aldrig rätt kläder...

Däremot hittade jag den här nya parfymen från Dior. Fantastisk!



Dottern kom hem igår och skulle spendera natten hemma och det är roligt att se att hon är så glad. Hon verkar stortrivas på sin nya skola. Hon hade dessutom satt upp sig på för tvätt och steg glatt upp klockan sju för att gå ner i källaren och tvätta, bara för att upptäcka att det var fel vecka. När väl det hade löst sig och själva tvättandet skulle börja då visade sig att hon köpt två sköljmedelspaket och inget tvättmedel. Visst är det härligt att bli vuxen... (*skrattar*)

Jag lär dock aldrig bli vuxen och logiskt tänkande när det gäller flygning. Sen hjälper det i och för sig inte att ha med sig en "skojfrisk" kollega som med jämna mellanrum vill "hjälpa till" och när det guppar som värst säger...
- Det är det bästa med att flyga... man vet att man kommer ner.

Nåja... idag spenderar jag dagen i Köpenhamn. Man kan ha det sämre

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0