Brandlarm

Har sovit "kungligt" i natt (*ler*)... ibland blir det bra fastän det strular med bokningar



Dagen har inneburit workshop på kontoret i Sundbyberg, och vi hade väl precis bara startat när brandlarmet gick igång på kontoret. Det visade sig att de idag bestämt sig för att testa systemet mellan klockan 9 och 11... så var tredje minut så ringde klockan inne i konferensrummet högt och länge. Helt omöjligt att inte bryta ihop av skratt efter ett tag. Och vi var inte de enda som hade möte... styrelsen hade också möte och jag kan bara tänka mig hur "glada" de var på en skala. Men nu vet vi att systemet funkar i varje fall

En rejäl förkylning är i antågande och jag har just nu feber och ont i halsen. Passar inte alls just nu, min agenda är ingen rolig läsning. Förmodligen är det just därför som kroppen nu säger Stopp! Ja ja, bafucin och lite Alvedon får vara räddningen fram till helgen. Imorgon är det ytterligare en heldag där jag behöver vara alert innan det är dags för hemresa till Skaune igen.

Men innan jag lägger mig för kvällen... lite mat

Ha en underbar tisdag! //Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0