Dansk ost

"Åh fy för den lede... den danska osten i kylen luktar värre än mina gamla Converse"

Detta SMS fick vi tillsänt till Motala av Dottern som var på besök där hemma. Och Ja, den luktar lite illa men ack så god den är. Annars är jag ingen stor älskare av smakrika ostar, jag gillar mer Billinge-stuket, men denna är faktiskt riktigt bra. Nåja, det är vår kyl och är man på besök får man ha klämma för näsan helt enkelt.

Helgen i Motala har varit skön. Bara lite umgänge och mys... Vi lagade lite mat tills de kom hem från sina respektive fotbollsmatcher (förlust för bägge!). Och sen åt vi bara gott och delade lite vin. De introducerade mig till Wordfeud och nu är jag helt beroende. Har just nu fyra matcher igång men jag hör att det är ganska lite... de som är helt uppe i det har runt 15-20 matcher igång samtidigt.

Wordfeud?? Jo, det är Alfapet på mobilen och så spelar man mot varandra. Sjukt kul!! Så skicka era användarnamn genast!


Idag har vi varit i Linköping och shoppat lite. Jag fick handlat delarna som var sönder enligt Telia och vips så funkade telefonen igen... i varje fall just nu. Vi är också på jakt efter lite Bodum saker men tror ni att vi hittar det?? Nejdå, vi var på Cervera och lite överallt men icke. Nu skall jag testa nätet. Det är speciellt ett knivblock som jag är sugen på, riktigt fräckt



Finns i alla möjliga färger och så kan man köpa färgade knivar till... vill ha!!
(OBS! Julklappstips kära barn!)

Hemresan blev jobbig, sjukt mycket regn strax innan Jönköping och vi bjöds på en rejäl vattenplaning men nu är vi i varje fall hemma. Alla flickorna på besök ikväll... trevligt! Själv skall jag bara avvika för en stunds massage och sen är det en ny vecka igen

When love takes over!! //Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0