Gallup

Veckans gallup kommer här:

Borstar ni tänderna i varmt eller kallt vatten??



Själv borstar jag i kallt vatten medans maken borstar i varmt. Alltså jag fattar inte hur det är möjligt... varmt vatten är ju jätteäckligt (om det inte är smaksatt av något gott te förstås). Så i morse när jag näst intill brände mig när jag stod bredvid honom och borstade funderade jag på om det var han eller jag som var... annorlunda. Så vad säger ni? Varmt eller kallt?

I varje fall har jag bestämt mig för att detta fenomen är något som faller under de 20% som jag bara måste acceptera. Enligt husgud Christer kan man inte älska någon till 100% utan att det är ganska lagom att älska 80% av en människa och så bestämmer man sig för att acceptera resten... Så det gör jag... accepterar våra olikheter.

Ikväll kommer världens bästa stor-son hem för en liten semesterweekend! Skall nu sätta på lite kaffe och göra några goda smörgåsar tills han kommer. Längtar efter att få krama om honom... Stora dottern är ju också hemma på semester så helt plötsligt har man alla barnen på hyfsat nära avstånd. Gott! Här är väl två andra som älskar varandra (*ler*)



Bägge klarade sig bra från krocken och man tackar högre makter för det!

//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

KALLT så klart! Varmt är ju äckligt. Jan(a) borstar också i varmt vatten. Tvi vale!!!

2011-09-25 @ 16:27:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0