Ho ho

Veckan börjar närma sig sitt slut, för min del en vecka utan några resor vilket var välkommet för att komma ifatt. Kan säga att jag är mitt emellan "dåtid och framtid" och så lite nutid där emellan. Det vill säga att överlämning av uppgifter blandas med nya spännande projekt. Nu blir det lite hemmajobb imorgon, har ett antal projektdirektiv som skall skrivas och då är det skönt med lite tystnad runt omkring sig.

Och sen är det helg och där står många härliga saker på agendan. Thaimassage, Partaj och Brunch i Fårabäck, hoppas vi får härligt väder och kan vara lite i trädgården också.

Jag hoppas verkligen att det inte bara är en vanlig kväll på stan (*skrattar*)



Dottern (i mitten) verkar... ha skoj

53 unika besökare igår och inte en enda som borstar tänderna... Märkligt

Kom igen vet jag!
//Farmskan



Kommentarer
Manne

Lite småäckliga vänner du har då alltså:-) Varmt lär vara bäst för tänderna men hur äckligt som helst:-)Btw x 2 för min del...i kallt!

2011-09-22 @ 19:28:37
Anonym

Varmt såklart. Tänderna går ju isönder annars. Här är det också olika iborstningen.

2011-09-23 @ 12:29:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0