Nya stigar

Sådär ja... en stor hamburgare är perfekt strax innan läggdags. NOT!!! Vi var riktigt osvenska och skickade tillbaka mat som inte var som vi beställt. Det är verkligen inte ofta det händer... men de tog det bra och bad om ursäkt för att de inte levererat och bjöd på dessert (som om man skulle orka det...). Men det var i varje fall bra service. En trevlig kväll och härligt att träffa alla "kurs-kollegor" igen. Ett härligt gäng!

Inkvarterade på Rica Hotell i Stockholm nu några dagar och skall tillbringa tre hela dagar ute på kontoret i Sundbyberg och försöka bli lite klokare.

Sen har jag en nyhet och det är att jag fått en ny tjänst som jag börjar den 1 oktober. Skall jobba med Affärsutveckling mot våra länder och det skall bli riktigt spännande. Visst känns det trist att lämna Operations där jag varit den sista tiden men samtidigt otroligt roligt att komma tillbaka till Business. Jag har sagt det förut och jag säger det igen... jag har världens bästa jobb!

Nej, nu skall jag lägga mig och smälta hamburgaren

Good night sweetheart
//Farmskan

PS! Vad sägs om ett hotell med vilda giraffer utanför fönstret??


Kommentarer
Curre

(!)

2011-09-13 @ 16:53:56
Magda

Grattis!!

2011-09-13 @ 18:37:52
Frida

Grattis!!!!!

2011-09-13 @ 22:46:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0