Stamp of Australia

Dagens vintips... Stamp of Australia. Mycket gott vin! Tyvärr verkar det inte finnas på systemet så det lönar sig inte att leta. Det får bli Tyskland som gäller för inköp



Hade en riktigt trevlig kväll igår med "En fyra Färm". Mycket mat, musik och prat men också premiäröppning för makens olika sorters whiskey från Skottland. Så i morse när klockan ringde var man mer än lovligt seg... Men eftersom det vankades brunch nere i Fårabäck med utsikt över havet så masade vi oss upp. Så gott att bara slå sig ner och ta för sig av lax, omelett, frallor, prinskorvar och massor av annat gott. Mmmmm... 

Efter lite mat och prat tog vi vägen förbi svärföräldrarna en stund och nu sitter vi bara här och segar oss i soffan. Jag skall snart försöka ta mig upp och packa lite inför veckans resa. Och sen tror jag vi skall värma lite rester... för lika husmoderlig jag var igår, lika o-husmoderlig är jag idag. Maken har det inte lätt, det är antingen allt eller inget.



Dags att längta efter varann igen i veckan alltså... beskrivet så bra av underbara Rihanna

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0