Tyvärr Frida

Jag kunde inte ta hand om dina killar... eller Jag och Jag... snarare SJ. Deras anslutningståg till Alvesta bestämde sig för att helt enkelt inte leverera någon tur till Alvesta och då missade de tåget till Stockholm. Jag kunde bara lite snopet se dem stå på perrongen när mitt tåg for förbi. Så typiskt! Men snart är vi samlade för nu är jag precis incheckad på mitt absoluta favorithotell i Stockholm, Freys, och väntar bara på att de skall komma med nästa tåg så vi kan börja förbereda oss lite inför morgondagen.

Karriärist, manhaftig och troligen lesbisk... japp, enligt ny forskning så är generellt kvinnor med längre ringfinger än pekfinger just detta. Om jag har längre ringfinger... jodå så att... Får väl försöka berätta detta för maken på något vackert sett.

Och nu förstår jag plötsligt varför jag har den där förbenade mustaschen...

Nej, nu får jag slänga i mig den där laxsalladen... magen kurrar
//Farmskan

PS! Mina öron är inte gjorda för hörlurar á la Iphone... måste jag införskaffa megastora?
My heart can't tell you no!



Kommentarer
Anonym

Trodde ju jag kunde lita på dig ;)

2011-09-06 @ 22:30:24
Anonym

usch, jag hade exakt samma konversation med en vän igår, jag är nog också lesbisk om man ska gå efter aftonbladet :( .. Syns snart! Kram Kram

2011-09-07 @ 00:04:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0