Bra å ha-saker

Gårdagens filmkväll... jag vet att det inte är kvalitet... men det är ROLIGT



Slutscenen innan bröllopet är sjukt rolig... jag ler fortfarande när jag tänker på det

Dagen har tillbringats på IKEA i Malmö... lönehelg så där var ett antal andra också. Men vi tog det lugnt och stilla och följde (nästan) shoppinglistan. Man hittar ju alltid en massa som man "glömt" att man behövde eller som är så jättemycket bra-å-ha. Men nu är jag i varje fall färdig med det som skall med till Amsterdam och sen får vi väl göra samma procedur inför flytten till stan. Det värsta är egentligen att vi kommer att få en hel del möbler över som inte får plats, men ändå måste vi komplettera med annat. Waste, waste, waste...

Middagen stod i varje fall klar på bordet när vi kom hem, det är så gott att ha en kock i huset. Nu njuter vi av lite kaffe och maken leker med sin nya telefon. Själv skall jag strax dra mig bort till Bottan för lite välbehövlig massage. Jag har en punkt i ryggen som låst sig så den skall hon få jobba med idag (*ler*)

Imorgon Lund och sen... hämta nycklarna till lägenheten i stan

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0