Busy Bee

Väntar, väntar och väntar på att maken snart skall komma innanför dörren och vi kan dra iväg till Modern för lite god mat och vin (... hoppas jag!). Skall bli skönt att komma iväg lite grand och bara njuta utan att ha några måsten.

Gårdagskvällen var vi och tömde ut farmors lägenhet och det rör självklart upp en massa minnen när man ser alla saker. Sen är det ju tyvärr så att man har inte plats till allt utan man måste låta mycket försvinna på annat håll. Man har ju fullt med egna saker just nu som man också står och sorterar för att kunna få plats i en lägenhet. Men jag tog några fina minnassaker med mig hem, sånt som jag kände att jag hade minnen till. Tror också att det var skönt för Paps och Babs att få det hela gjort så de kan unna sig lite ledighet dom också. Det har klart varit en tuff tid för dom nu när farmor varit sjuk.

Idag har jag jobbat i Lund och det har varit en rejäl berg- och dalbana (*skrattar*). Men det blir säkert bra när helgen har passerat och känslorna svalnat...

Nu kom maken så... hej svejs!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0