Flyttångest

Nu sitter den här, fastlimmad med superlim i hjärnan... flyttångesten. Har inte fått mycket sömn i natt, för tankarna mal och mal runt i huvudet. Inte bara negativa tankar utan också positiva men det är så mycket liksom ändå. Vi bryter upp från något tryggt och kastar oss huvudstupa in i något nytt. När Dottern kom hem från jobbet igår kväll och såg hela huset nerpackat så fick hon också en släng av det... flyttångesten. Ja ja... nu kommer dom snart och lastar in och sen åker jag till Holland i eftermiddag, jobb några dagar och sen lastar de av på fredag i lägenheten. Undrar hur mycket man saknar som man glömt packa ner... ja, det lär väl visa sig antar jag.



Det första jag skall köpa när jag kommer ner är en kaffekokare (*ler*)... Kapsel eller vanlig?

Vi hade en trevlig "frukost-brunch" igår med Modern och Rolf, min morbror Bosse och hans Barbro och Macke och Henrietta. De hade köpt med sig lite goda frallor och fika och vi hade ju kylen full med rester från påskmiddagen. Två flugor på smällen. Vi har bestämt oss för att försöka tömma så mycket som möjligt i frys och kyl för att slippa släpa på det till stan. Fasen vad gott det skall bli när vi är på plats!!!

Denna veckan blir det lite intervjuer med folk som vi vill anställa, plus att jag måste försöka komma ifatt med mina mail. Magiskt hur mycket det hinner komma på en vecka.



Always look on the bright side of life!

//Farmskan



Kommentarer
Manne

Köp en vanlig bryggare...de som har köpt kapsel har blivit besvikna...inte gott:(

2012-04-10 @ 17:43:02
Macke

Enig! En vanlig bryggare.. bara meckigt att hålla på med kapslar.

2012-04-11 @ 08:11:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0