Plantan

Oj oj oj... vad bra hon var idag! Ja, allihop i ensemblen var fantastiska men man är ju lätt lite partisk (*ler*). Dottern spelade alltså rollen som Audrey 2, den köttätande växten i "The little shop of horrors". En roll som passade henne perfekt... hon var helt underbar!



Så stolt man var idag när man satt i publiken! Du är så duktig gumman!

I övrigt har dagen mest inneburit deklarering och lite annat smått och gott. Nu skall jag tömma undan lite lådor så maken kan köra lite lådor i veckan. Själv flyger jag till Amsterdam imorgon med ett halvt kilo kaffe i väskan. Det skall fasen att dricka deras hemska kaffe... Rädd att jag gör mina holländska kollegor lite trötta, de tycker nämligen att jag skall anpassa mig och det kan jag väl...

Så länge det inte rör sig om kaffe!

Ta hand om er vänner
//Farmskan




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0