Åskväder

Det är typ ingen syre alls ute... skitvarmt och kvavt så det utlovade åskvädret lär braka loss när som helst. Jag är jäkligt glad att jag inte flög ner idag om man säger så. Flyget ner igår var segt... först kom vi ut i planet och sen meddelade dom att de inte fått någon "slot-tid" så vi fick sitta i detta lilla trånga plan och vänta i 40 minuter. Sen flög han in en del av förseningen på vägen ner bara för att mötas av att ingen gate var ledig så då fick vi sitta där och vänta i planet också. Ibland är det bara tjåligt att resa...

Fast jag hade bra dagar i Helsingborg och det var mycket kreativitet under dessa två dagar. Jag fick också lite nya idéer till hur man håller ihop workshops och det är bra. Det var mycket prat om att göra shopping-upplevelsen ännu bättre...



Pratade precis med lill-sonen och varenda gång han ringer nu så studsar man till. Bäbis kan ju komma när som helst så det gäller att vara beredd med champagnen (*ler*). Men än ligger den still även om de båda tror att den kommer tidigare än beräknat. Tydligen skall det utlysas en tävling om Dagen-D, där satsade medel skall gå till Bäbis och äran till den som gissade rätt... ha ha ha. Ni hör att det är lill-sonen som ligger bakom den eller hur

Lyssnar mycket på den här underbara sångerskan just nu



//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0