Att bevara lugnet

2 dagar kvar till go live... eller skälvande 49 timmar. Nu gäller det att bevara lugnet och inte stressa upp sig även om man blir lätt adrenalinstinn när sändningen med material som vi fått skickat express visar sig vara fel... 49 timmar kvar liksom...

Har i varje fall sovit som en sten i natt, däckade tidigt och sov i tio timmar. Hur skönt som helst. Så nu är jag full av energi att möta dagen, en dag som innebär media. Spännande
 

Har precis duschat i min badkarskabin...

//Farmskan


Kommentarer
Svärdottern

Vi håller tummarna från Motala, men jag vet att allt kommer gå perfekt när det är du som styr!

Lycka till!
Kram

2012-08-29 @ 13:50:12
Pappa och Barbro

Lycka till Åsa. Vi tänker på Dig och vet att allting kommer att gå bra.Kramar från oss.

2012-08-29 @ 17:05:34
Lill-dottern

Jag och ramsay håller tummarna!! fast vi vet att det kommer gå jätte bra :) kram

2012-08-29 @ 22:06:24
URL: http://ruthans.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0