Compact living

Det här kan faktiskt vara det smalaste hus som finns...



Aningen svårmöblerat om ni frågar mig... men det är ju lite så de ser ut här nere. Sneda och vinga och med trappor som går i stort sett spikrakt uppåt. Inget för en trött kropp som Farmskans. Jag har dock haft turen att hitta en med hiss och som har alla rum på ett och samma våningsplan. Det finns inte många sådana lägenheter i centrum kan jag lova.

Ikväll är jag sjukt trött... det är mycket jobb nu och dagarna är långa och tankarna snurrar runt i huvudet. Ibland glömmer jag vad jag skall säga innan jag ens tänkt tanken färdig. Stress eller Alzheimers... fan vet.

5 gissningar är nu sända till lill-sonen och Madde om när bäbis föds
Let the game begin!

//Farmskan


Kommentarer
grahnskans

Då är min gissning 7 september

2012-08-16 @ 20:14:08
Papsobabs

Det blir naturligtvis den 9 september då Babsan och jag har bröllopsdag.Hälsn. Papsobabs.

2012-08-16 @ 20:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0