Hotell Marigold

Har ni inte sett den filmen tycker jag att ni skall göra det. En riktigt "må-bra-film" med bra skådespelare. En sån där som får en att sitta och småflina hela tiden.



Har haft en skön lördag, en varm och solig sådan också för den delen. Den började med lite massage hos thailändskan och sen gjorde jag och maken stan för att inhandla nödvändigheter för mig att ta med till Amsterdam. Allt från tandborstskaft till böcker och kaffe (*ler*)

Tog en fika på Naturum där lill-dottern just nu jobbar och sen hem och fixade lite mat. Bästaste Manne kom och hälsade på och käkade med oss, så jäkla gott att träffa henne, det är ju nästan 3 månader sen sist. Hon försökte operera min lilla skinnbit (som hon kallade fettknuta) men jag tror inte vi fick bort allt. Får väl se hur det ser ut i nästa vecka, annars får jag väl besöka min lilla husläkare för första gången.

Imorgon tänkte jag ta lite sovmorgon om jag inte blir väckt av Ramsey, sen får vi se vad dagen för med sig. Blir det fint väder får vi ta en långtur med honom. Det kan jag behöva efter två dagar med smågodis, chips, vin och god mat...



Snart rullar jag fram... någon har sjukt dålig karaktär och tränar aldrig. Vem?

//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Svar på din fråga.........Jag!!!!

2012-08-12 @ 11:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0