Klia sig i huvudet

Världens lataste (eller flitigaste beroende på hur man ser det) söndag hade jag igår. Tvättade, städade, bäddade rent i sängarna, lyssnade färdigt på ljudboken, såg film, lagade mat, löste korsord... Det var i varje fall riktigt skönt att få det där gjort för denna veckan är det full fart. Start med house warming imorgon vilket skall bli riktigt roligt. Kommer ju som sagt mycket folk så man får allt hoppas att det flyter på... På tal om flyter

I mitt badrum står en duschkabin. Den är snyggt monterad och inmurad i ena hörnan med kakel och grej runt om. Mitt enda frågetecken på detta är dock... hur i h-vete rensar man avloppet? Eftersom jag fäller hyfsat mycket hår så kommer där ju så småningom att vara behov av att rensa det. Skall jag bryta loss kakel eller skall jag med en skärbrännare försöka lyfta bort botten... ja, jag vet inte. Och bara för att man nu tänkt på det så tycker man ju att vattnet inte riktigt rinner ner lika fort längre.



Hjälp! Någon?

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0