Livet som kändis

Ja, det är inte så glamoröst som man kan tyckas tro. Men det var en väldigt rolig idé som IKEA hade igår på sitt katalogsläpp här i Holland. Vi som var där fick fotas i samma miljö som framsidan och sen när vi gick hem så fick man sin egen, högst unika, utgåva. Man kände sig allt lite speciell (*ler*). Men jag blev minst lika glad för den här lilla presenten



En pimpad blå IKEA-kasse... hur fräck som helst! Precis lika fräck som årets katalog som är interaktiv med massor av möjligheter att se filmer och fler foton via sin mobil eller iPad. Ladda ner katalogappen och upplev en massa saker som inte syns i katalogen.

Annars är jag just nu lite trött och allmänt alltför speedad... har svårt att sova och det är ju aldrig bra när det gäller mig. Tankarna snurrar hela tiden och jag skriver kom-ihåg-lappar precis hela tiden för minnet är inte att lita på när jag är inne i det hjulet. Behöver i varje fall ingen väckarklocka just nu. Fast det behöver jag å andra sidan inte i vanliga fall heller för punktligt runt tjugo över fem kommer dom... Ali & Baba som jag döpt dem till. Tror att de delar ut tidningar men jag har alltid varit för trött för att gå upp och verkligen kolla. Men de cyklar på varsin sida av gatan och pratar oavbrutet med varandra... högt och fort. De är inte från Holland, jag skulle gissa araber eller afrikaner men nu är jag ju ingen språkvetare heller. Men prata kan dom och helst högt och i munnen på varandra utan att lyssna på den andra...

Har en ny parfym favorit... "Warm cotton" från CLEAN


Luktar som tvätt som hängt ute i sommarvärme... underbar
Kusin P, det kommer en i väskan med hem nästa gång (*ler*)

Ta hand om er!
//Farmskan

PS! Gratulerar idag allra finaste Ingemo på hennes födelsedag. Önskar jag varit där och fått krama om dig på din stora dag!!


Kommentarer
Kusin P

Ahh! Har du hittat den! Längtar tills du kommer hem nästa gång! (det är givetvis inte bara på grund av parfymen!)

2012-08-22 @ 16:01:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0