Sista minuten strul

Varför är det alltid så? De där små detaljerna som spökar och ställer till det för en... hittills har vi lyckats fixa dem alla men snart tror jag orken tryter på oss allesammans. Jag menar ALLT kan väl inte gå fel tycker man. Men men, som man säger ett dåligt genrep bådar gott för framtiden (eller är det inte så man säger?)
 
Gårdagens House warming var otroligt trevlig och det blev verkligen lyckat med mycket folk, god mat, dricka, presenter och tal. Så kul! Finbesök dessutom som jag tror gladde de flesta på kontoret och våra gäster. Ibland skall man ha tur (*ler*). Så om jag säger att jag varit lite seg och trött i skallen idag så förstår ni att vi hade en trevlig kväll. Det blir en tidig kväll ikväll kan jag säga...

Börjar också få lite ont i halsen så det är väl det sista som skall strula också antar jag
 
 
Buhu!!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0