Den visste var den tog

Oj oj oj... Paps... den visste var den tog (*skrattar*). Man skall inte kasta sten i glashus eller spjut i gummibåt vet du... Det där med fortkörningsböter vet jag inte var du fått ifrån, det har jag bara fått en gång i mitt liv och det tycker jag (peppar, peppar) inte är något att bråka om. Däremot är det ju svårt att hinna vända och hämta grejer... typ pass... när man inte är i god tid. Det var ett roligt ögonblick
 
Men nu släpper vi det tycker jag. Vi är otåliga bara, så är det
 
Maken och lill-dottern är här på besök och de landade redan innan lunch och fick därför ta en egen tripp runt stan innan jag kom från jobbet. Sen möttes vi i mataffären och så handlade vi lite godsaker till kvällen. Lite god mat, vin och lite efterrätt. Mums! De hade dessutom med sig lussekatter till mig så det fick vi till kaffet. Att jag sen somnade som en sten i soffan vid 9-tiden var ju lite trist förstås men jag tror de här sista två veckorna har tagit ut sin rätt nu... Fyra dagar kvar och sen är det JULLOV
 
Idag blir det en dag på stan och fixa lite julklappar och sen lite mat på stan. Imorgon blir det julmarknad nere vid mässområdet tror jag... allt beror ju på vädret. Igår var det värsta hällregnet
 
Fick en fin CD med bilder från min födelsedag av LIll-sonen och Svärdottern... den här gillade jag
 
 
Ha en underbar lördag!
 
//Farmskan


Kommentarer
Lena

Älskade vän. Skrynkliga är vi inte, och vi vet vad det beror på eller hur? Bra gener, ingen rökning och världens bästa hudvårdsprodukter!! Men visst är man fruktansvärt rolig och smart när man är 50?!! Slaknar dej!!

2012-12-15 @ 14:59:33
Frida

Jullov ja, känns som man inte orkar jobba en dag längre än till fredag. Kram

2012-12-15 @ 23:26:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0