Frankfurt

En snabb update från Frankfurt dit jag åkte i morse: Lite snö på marken, inte alltför kallt. Har haft en bra dag med bra diskussioner med kollegor från övriga länder och nu skall vi strax ut och äta och sen är det tidig morgon och fortsättning imorgon innan det är dags att åka tillbaka till Amsterdam imorgon kväll... Hej och hå!
 
Fortfarande mätt efter en 6-rätters libanesisk meny igår kväll med kollegan och hans familj i Amsterdam. Det var inte heller, när jag nu tänker efter, inte den bästa uppladdningen inför en resa till Frankfurt. Magen har varit liiiite orolig inatt efter alla kryddor, hummus och mystiska rätter. Men det var gott och mycket.
 
Denna veckan är helt otroligt full men OJ vad mycket kul som händer hela tiden
 
Sorry för tråkiga updates, lovar att bättra mig
Kram //Farmskan
 
PS! Jag älskar min julgran... så är det bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0