Imorgon kommer tomten

Onsdag kväll, ja eller i varje fall en mörk sen eftermiddag... och jag sitter och väntar på att mina grannar skall dyka upp. De skall passa min lägenhet över julen och har därför bjudit ner dem för lite svensk glögg och lussekatt. Vet inte riktigt om de uppskattar det så jag har för säkerhets skull även inhandlat lite annat snacks också. Hur kan man inte gilla svensk glögg från IKEA förresten. Så himla gott!!
 
Det skall vi ha imorgon när tomten kommer till kontoret för att dela ut årets julklappar till personalen. Tror att alla är lite spända på det där faktiskt... Men det skall bli otroligt kul att få avsluta detta spännande år med min fantastiska grupp. Att få fira att vi faktiskt gick iland med lansering, att vi fått igång försäljning och att stämningen är så himla god! Så ikväll skall jag också fila på mitt lilla jultal jag skall hålla imorgon...
 
Sen är jag ledig i hela 12 dagar... Wiiiieee!!!
 
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0