Julfest

Fredag eftermiddag och jag förbereder julfest för organisationen. En fördrink här i min lägenhet om en timme och sen drar vi vidare till en trevlig restaurang där en eventfirma skall se till att vi får en trevlig kväll... hoppas jag i varje fall (*ler*)
 
Imorgon förmiddag flyger jag till Sverige för att vara med på Lilys dop. Tänk att hon redan är 3 månader... shit vad tiden går fort. Men det blir en kort helg, flyger hem till Amsterdam igen på söndag kväll redan och sen är det full fart igen nästa vecka. Att säga att jag längtar till julledigheten är ett understatement.
 
Take care!
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0