Mer stövlar

Det blev mycket slapp i soffan igår... men det var riktigt skönt. Såg lite dokumentärer, bland annat om ABBA och Roxette. Shit vad stora de har varit bägge två och oj, vad mycket bra låtar som Gessle har gjort ändå. Men det var tragiskt att se Marie Fredriksson, frisk igen vilket ju bara är hur fantastiskt som helst (1 av 20 klarar sig), men hur det hela ändå påverkat henne... Men vilken röst och vilka låtar!
 
 
Efter en natt med bra sömn (= utan snarkningar, hostattacker och snörvel) så begav vi oss en runda upp på stan. Mina presentkort brände lite i fickan och maken skulle klippa sig. Vi behövde också fylla på med lite vin här hemma efter några kvällar med gäster. Jag hittade en snygg kavaj inne på Esprit och ett snyggt halsband från Efva Attling på Söderbergs. Nöjd och glad skulle vi också kika på lite skor till maken och det slutade med att jag bytte de stövlar jag köpte igår mot ett par andra. Jag är hoppalös....
 
Sen i eftermiddag när maken invaderat tvättstugan så tog jag en sväng bort till Maxi för att handla inför helgen. Det gjorde en miljon andra människor också... suck, suck. Och alla skulle de ställa sina varor i vacker ordning och alla skulle de prata med folk när de packar ner så det tog vidunderligt lång tid. Men nu är i varje fall maten i kylen och latmajan köpte också färdiggjorde Moussaka i charkdisken. Maxis hemlagade... den behöver ni inte bry er om att köpa. Tips från coachen.
 
Nu innan vi landar i soffan igen så skall vi ta en sväng och köpa färg till gästtoan och sen våldgästa Paps & Babs på en kvällsmacka. Mo ha ha ha ha
 
Imorgon blir det en må-bra-dag med finaste kusin P i Malmö
//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0