Taking care-day

 
Fredag kväll och jag har äntligen landat hemma i soffan i Kristianstad. Jag är magiskt trött just nu men kan ändå inte sova... känns som om kroppen går på speed. Men ikväll hoppas jag få några timmar i varje fall.
 
Sista arbetsdagen 2012 igår och vi hade julavslutning på kontoret med klappar och lite lekar. Jag hade även diktat ihop ett tal (vilket inte är det lättaste på ett annat språk.... Läs: ambitiös i överkant!) vilket blev himla uppskattat. Flyget hem sen var dock försenat på grund av någon punktering på däcken så det blev en dryg kväll.
 
Idag har det dock bara varit en "Taking-care-day" för  Farmskans del. Började med massage, sen lite lunch hos Paps och Babs. Revbensspjäll, sås och potatis... MUMMA!! Därefter ett besök hos tandläkaren för att se så att allt stod rätt till. Ett litet hål som hon lagade direkt och sen lite tandsten. Klappat och klart... 1.650 kronor tack. Så är det när man inte är "i-systemet" så att säga. Men det var gott att få det gjort. Och sen hem och klä granen och julpynta lite... vitt tema i år!
 
 
Fick hjälp av finaste familjen och fick snusa på Lily som somnade gott i soffan
 
 
Och sen avslutades dagen med ett besök hos Sascha och lite klippning. Den godingen hade köpt ett jättefint halsband till mig ifrån Edblads....
 
 
En bra dag... imorgon är det dags för final i klappjakten
 
Pussar
//Farmskan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0