Bikini-typ

Det ramlar in ett reklam-mail ifrån Haléns: "Vilken bikini-typ är du?" (*asgarv*). Ja kära Haléns, den bikini-typen tror jag faktiskt inte ni uppfunnit ännu. Men både min (men framförallt makens) dröm är ju den här förstås

 

men tyvärr får han nog hålla tillgodo med något helt annat... heltäckande!

Dagen har tillbringats i Älmhult och det är något speciellt när man är "tillbaka". Energin och stämningen där uppe är helt unik tycker jag. Och det är så kul att träffa alla... mina energidepåer är påfyllda igen. Och det gjorde ju inte saken sämre att vi hade ett riktigt bra möte dessutom. Ett möte som lovar mycket spännande saker framöver... uj uj uj vad här skall jobbas!

Efter jobbet for vi in en sväng till Paps & Babs på kvällsmat. Anledningen var att mäklaren hade visning för två potentiella köpare av huset. Det hade gått bra tror jag... men där är ju ytterligare visningar bokade några dagar framåt så det lär väl dröja innan vi får reda på om någon slår till. Fast å andra sidan... blir det inte sålt så får vi väl bo kvar, värre än så är det ju inte.

Och så är det fredag igen imorgon, veckorna bara rullar på... måndag-fredag, måndag-fredag. Helt magiskt att vi snart är inne i halva februari! Skall i varje fall koppla av med goda vänner i helgen och sen nästa vecka är det en tripp till Wien som omväxling. Där har jag aldrig varit så det skall bli skoj. Undrar om jag träffar på Itzhak



Att få tillbringa en helkväll tillsammans med tre wienare...

//Farmskan

PS! Undrar om jag någonsin kan släppa taget...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0