Det är inte lätt

Att ha en dotter som studerar till kock är inte lätt när man vill hålla igen
Kolla vad som väntade till kaffet igår



Mums fillibabba säger jag bara... Hon är så jäkla duktig

Hade en skön kväll i soffan igår och slappade rejält. Tog igen lite sömn från natten innan om man säger så. Idag har jag varit i Köpenhamn och jobbat och helt plötsligt är det helg! Fatta vad veckorna bara försvinner iväg. I helgen skall vi inte göra någonting, kanske bara ta en sväng på stan och mysa lite (får ju känna av att det är lönehelg...)

Om en vecka får jag nyckeln till min lägenhet i Amsteram och det skall bli skönt att börja lämna lite saker där varje gång. Tänk när jag slipper dra på kläder och toasaker varje vecka... åh dejligt! Om inte annat sparar det tid i säkerhetskontrollen... För som ni alla vet så är toalettsaker bara farliga om de ligger nerpackade i väskan. Tar man upp dem och lägger i en plastpåse försvinner det farliga... så skönt och så logiskt

Kusin P... vill du på något fint sätt säga att jag inte kan hålla tyst? (*ler*)

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0