En tur på stan

Åh, skönt att sova länge... och sen lite lördagstidning och långfrukost på det. Det är lördag det... Vi masade oss ur mysdressen och tog oss ner till farmor Signe som var på strålande humör. Det är sådana här dagar som man blir näst intill övertygad om att hon kommer att leva flera år till. Sitta där och bara kuckilura... Magiskt!

Vidare in till stan där vi gick och småhandlade, hämtade lite gott vin som vi beställt och bara gick omkring och mös. Det är kanske så som våra helger kommer att vara framöver, jag menar det blir ju lite enklare sen när man har lägenhet mitt i stan. En i Kristianstad och en i Amsterdam... ja, ja... huset skall först säljas förstås och jag hoppas det går fort. Några bilar har det varit här och kört förbi under dagen.

God mat och lite vin och nu... bara soffhäng. En härlig semla till kaffet står och väntar i kylen, den skall avnjutas till kvällens första deltävling av Melodifestivalen.

En Svensson-helg... precis vad jag behöver



- Älskar du mig?
- Vad är det för fråga... du bor ju här

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0