Finalfältet 2013

Tänkte redan nu ge er finalfältet i nästa års melodifestival...

* Kristina Lugn - "Tala långsamt så jag förstår"
* Christer Sjögren - "Jag ger aldrig upp"
* Simon & Tomas - "Stop being so kaxig"
* Mona Salin - "Vad var det jag sa"
* Christer Sandelin - "Dover Calais 2"
* Bonde Pär-Ola - "Glöm mig aldrig"
* Anna Anka - "Diana"

Inget konstigt alls!! Med tanke på årets deltagare och svenska folkets röster så är detta ett högst rimligt finalfält. Vem som vinner? Spelar ingen roll längre (bara inte Christer Sjögren för allt i världen... det fixar jag inte)



Tror det var då det började spåra ur...

//Farmskan


Kommentarer
Ingemo

Håller med till 100%

2012-02-25 @ 17:12:46
Papsobabs

Eftersom det handlar om 10 låtar så tror jag att Du glömde Tomas Di Leva, Björn Ranelid och Torsten Flink.

2012-02-25 @ 19:55:28
Tia

Ranelid förtjänar ju sin plats i finalen!

2012-02-27 @ 14:02:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0