Finn fem fel

Säg inget... själv blev jag helt stum!



1) Bilden är tagen den 16 december!! 6 veckor sen...
2) Kolla överarmarna... är det King Kong?
3) Hållningen skojar man inte om...
4) Den blusen kan jag nog ge till någon som klär den bättre
5) Vem har gett mig dom brösten

Ja herregud!! Den bilden skall sitta väl synlig på mitt kylskåp!
Jag kan till mitt försvar säga att jag nu väger 4,5 kg mindre, bara så ni vet. Känns viktigt att ni förstår att jag tog mitt förfall på fullaste allvar...

//Farmskan

PS! Kusin P... vi borde jobba på någon ambassad och lösa världskonflikter (*ler*)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0