Gropar i luften

Åh så gott kaffet smakade här hemma i soffan... skönt att vara hemma igen även om jag haft två mycket inspirerande dagar i Wien. Däremot var flygresan hem av det något gropigare slaget vilket ogillas av Farmskan. Dessutom var Austrian Airlines helt opåverkade av sin en-timmes försening... inte ett ljud om detta. Stor skillnad mot SAS som alltid nämner att de är framröstade till Europas punktligaste flygbolag. Ja ja... huvudsaken är ju att vi kom hem.

Jag har närt en komiker vid min barm märker jag... stor-sonens charmanta kommentar på gårdagens inlägg: "Att ha rökavdelning på en restaurang är som att ha en kiss-zon i en pool". Mycket bra! Lik mor är han... (*ler*)

Längtar till helgen... massage!

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0