Myggfritt

Minus 11 grader... myggfritt med andra ord. Har suttit hemifrån idag och jobbat, gått igenom avtal och skrivit tekniska specar. Och det var ingen risk att man blev lockad att gå ut precis... gick inte ens ut och hämtade posten. Fy för sjutton vad kallt det är. Nu skall jag fixa lite kvällsmat och hälla upp ett glas rött. Freeedag!!



"Jag vill faktiskt inte att du jobbar, jag sitter i knät, lite i vägen...."
Någon tyckte att jag var tråkigare än tråkig

Imorgon skall jag sova länge, besöka farmor, hämta ut lite gott vin som jag beställt och så sist men inte minst... fixa lite strumpbyxor. Det blir starten på min helg!



Underbart gott....

//Farmskan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0