Röda mattan

Efter en fantastiskt lugn och skön flygresa välkomnades vi till kontoret på detta vis



Det tycker jag känns riktigt bra... (*ler*)

Dagen har inneburit massor av möten varav de flesta över telefon... så mitt öra är helt uppeldat nu. Men oj vad jag har lärt mig mycket om arbetslagar i Holland. Japp, du behöver ha koll på det när du skall anställa folk. Ingenting är som i kära gamla Svedala skall ni veta (och det är väl det som är charmen...)

Ikväll har vi haft en extra kollega här nere, han skall med på ett möte imorgon. Vi tog honom på en snabb rundtur längs med en av kanalerna så att han åtminstone har fått se något mer av Amsterdam än hotellet och flygplatsen. Sen en matbit för jag hade ett sockerfall som hette duga... Det håller liksom inte så länge om man ätit en IKEA-korv till lunch. Och nu har jag svarat på lite mail och skall strax krypa i säng. Ännu en dag är till ända.

Imorgon är en annan dag
//Farmskan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0