Snö... nu?

Det känns otroligt onödigt att det börjar snöa nu... den 1 februari. Skall det snöa någon gång på året så är det kring jul, nu kan det faktiskt bara låta bli. Eller också kan det snöa på riktigt ordentligt så att vi, åtminstone en gång, får testa vår nyinköpta snöslunga för det facila priset av 7.500 sekiner... Blir väl tyvärr varken eller. Nåja, förmodligen blir nästa ägare till huset glad över en andel i snöslungan.

Annars har vi fått bilderna på huset idag skickade till oss... det är nästan så man vill köpa det själv (*ler*). Besiktning är genomförd utan anmärkning och energideklarationen med beröm godkänt. Mäklaren gnuggade händerna och såg säkert lite dollartecken på insidan av ögonlocken. Själv är jag mer ödmjuk och hoppas bara att vi får ut det som han lagt som utgångsbud. Ligger nog på nätet imorgon.

Idag har jag varit ett under av diplomati... såg detta häftiga citat om diplomati: "En diplomat är en person som kan be dig dra åt helvete på ett sådant sätt att du ser fram emot resan"

Underbart! Och så jag! Imorgon har det slutat snöa för då skall jag till Köpenhamn

//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Jan påstår att mitt namn är DIPLOMAT!

2012-02-01 @ 22:53:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0