Dvärgrummet

Sitter just nu i ett tillfälligt arbetsrum nere i Amsterdam med mina två vapendragare. Vi har ett arbetsbord som är 80 cm högt... vi har fått sänka ner stolarna till botten och ser helt enkelt ut som dvärgar där vi sitter. Alla här nere har kommit förbi och kommenterat (en del har till och med fotat...). Ja ja, det är väl för väl att man kan glädja någon.

Eftersom den ena kollegan är jäkligt förkyld så är han Prosit... så ikväll blir det en lugn kväll på rummet på grund av denna manliga förkylning. Han orkar inte gå ut och äta. Och eftersom jag själv känner mig lite trött så har jag inget emot det heller. Det där med party-kvällar är sedan länge passé!

Här är kallt, snöigt och fuktigt... jag vill ha vår!!

//Farmskan


Kommentarer
Kusin P

Då är det väl du som är kloker........eller toker?

Kraaaaam

2012-01-30 @ 18:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0