Ego-dag

Har haft en orolig natt... hade svårt att somna, kände mig yr och konstig och trodde nästan att jag hade fått maginfluensa men till slut så föll jag i sömn. Men sen vaknar man upp till en härlig Ego-dag. Startar med thaimassage där min massör ojade sig lite över min stela rygg, sen gick jag runt på stan och kikade lite. Köpte en top och en ring från Efva Attling för mitt presentkort som jag fick i julklapp. Tack ungar!

Träffade sen maken som varit på nåt Sir Väs-möte och så gick vi och tog en fika innan lägenhetsvisningen. Den var verkligen jättefin. 131 kvm och läget är kanon. Högt i tak, parkett överallt och vita väggar, öppen spis och två badrum. Så nu kommer vi att anmäla att vi är intresserade och så får vi se om vi får den. Vi står ju tvåa i kön så det hänger ju på dom som står som nummer ett. Och om vi sen får den får vi dra igång hela karusellen med mäklare och husförsäljning. Maken är på som tusan och jag känner att jag har svårt att hålla emot med tanke på att det är han som kommer att få allt underhåll när jag är i Holland.

Det är ju ändå bara ett hus... eller hur?

Har sen haft en underbar eftermiddag med Sascha, min älskling. Han har klippt av mig allt hår så nu är jag kortklippt igen. Känns faktiskt skönt men också annorlunda.

Ikväll blir det soffan och bara vila. Tror jag behöver det!
//Farmskan

PS! Snacka om att man gått på reklamen... men kunde inte låta bli. 6 flaskor beställda



Kommentarer
Papsobabs

Hoppas att det går i lås med lägenheten.Ha en skön kväll,och koppla ordentligt.

2012-01-14 @ 17:47:00
ingemo

VAr det gott. Vinet alltså?

2012-01-14 @ 22:34:41
Kusin P

Den reklamen gick jag också på!

2012-01-15 @ 10:16:13
Petra G

Vinet var lika gott som jag anar att Per själv hade varit!! Mitt eget lilla "frikort"! Mmmm

2012-03-25 @ 23:18:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Farmskan

"Bättre att leva livet än att bara hålla sig vid liv..."

RSS 2.0